Azər­bay­can qa­dı­nı bə­şə­riy­yə­tin hu­ma­nizm sim­vo­lu­dur

Azər­bay­can qa­dı­nı bə­şə­riy­yə­tin hu­ma­nizm sim­vo­lu­dur

Meh­ri­ban xa­nım Əli­ye­va­nın tim­sa­lın­da dün­ya­ya müs­tə­qil Azər­bay­ca­nın hu­ma­nist qa­dı­nı ob­ra­zı təq­dim olun­du. Öl­kə­nin ic­ti­mai-si­ya­si, mə­də­ni hə­ya­tın­da apa­rı­cı qüv­və­yə ma­lik olan Azər­bay­can qa­dı­nı bir var­lıq ola­raq cə­miy­yət­də nü­fuz sa­hi­bi­nə çev­ri­lib. Onun qa­dın gö­zəl­li­yi, qa­dın ira­də­si, saf­lı­ğı və sə­da­qə­ti xal­qı­mı­zın mil­li-mə­nə­vi də­yər­lə­ri sis­te­min­də for­ma­la­şıb. Bü­tün sa­hə­lər­də əmə­yi olan Azər­bay­can xa­nı­mı döv­lə­tin in­ki­şa­fın­da, döv­lət­çi­lik ənə­nə­lə­ri­nin möh­kəm­lən­mə­sin­də müs­təs­na ro­la ma­lik­dir.
Bu gün müa­si­ri­miz olan Hey­dər Əli­yev Fon­du­nun pre­zi­den­ti, Azər­bay­ca­nın bi­rin­ci xa­nı­mı, YU­NES­KO və İSES­KO-nun xoş­mə­ram­lı sə­fi­ri, mil­lət və­ki­li Meh­ri­ban xa­nım Əli­ye­va da məhz Azər­bay­ca­nın ic­ti­mai-si­ya­si və mə­də­ni hə­ya­tın­da müs­təs­na ro­la ma­lik­dir. Azər­bay­can­da baş ve­rən sıç­ra­yış­lar­da, onun si­ma­sı­nın gün­dən-gü­nə də­yiş­mə­sin­də, dün­ya­nın nü­fuz­lu döv­lət­lə­ri sı­ra­sın­da la­yiq­li yer qa­zan­ma­sın­da Meh­ri­ban xa­nım Əli­ye­va­nın fəa­liy­yə­ti ge­niş­miq­yas­lı la­yi­hə­lə­ri nə­ti­cə­si­ni ve­rib. Onun hə­ya­ta ke­çir­di­yi la­yi­hə­lər yer­li əhə­miy­yət­li so­sial prob­lem­lə­rin həl­li­nə, xü­su­si qay­ğı­ya eh­ti­ya­cı olan in­san­la­ra kö­mək məq­sə­di da­şı­yır. İn­san­la­rın ya­ra­dı­cı po­ten­sia­lı­nın, bi­lik və ba­ca­rıq­la­rı­nın aş­ka­ra çı­xa­rıl­ma­sı­na, qa­bi­liy­yət­lə­ri­ni gös­tər­mə­si­nə, in­ki­şaf et­dir­mə­si­nə yar­dım edir. Azər­bay­can mə­də­niy­yə­ti­nin ge­niş təb­li­ği, sağ­lam mə­nə­vi də­yər­lə­rin qo­run­ma­sı ilə bağ­lı apa­rı­lan iş­lər, uşaq və gənc­lə­rin hər­tə­rəf­li bi­lik­lə­rə ma­lik və­tən­daş ki­mi ye­tiş­di­ril­mə­si is­ti­qa­mə­tin­də önəm­li­dir. Azər­bay­can hə­qi­qət­lə­ri­ni dün­ya ic­ti­maiy­yə­ti­nə çat­dır­maq, uşaq müəs­si­sə­lə­ri­nin inf­rast­ruk­tur­la­rı­nı, sə­hiy­yə və tib­bi tə­si­sat­la­rı in­ki­şaf et­dir­mək is­ti­qa­mə­tin­də bö­yük ma­hiy­yət da­şı­yan ad­dım­lar Meh­ri­ban xa­nım Əli­ye­va­nın hu­ma­nizm prin­sip­lə­ri­nə söy­kə­nir.
Öz var­lı­ğı ilə məm­lə­kə­ti­nə şə­rəf gə­ti­rən Azər­bay­ca­nın bi­rin­ci xa­nı­mı­nın fəa­liy­yə­ti Azər­bay­can haq­qın­da olan tə­səv­vür­lə­rin cid­di şə­kil­də də­yi­şil­mə­si ilə nə­ti­cə­lə­nib. Azər­bay­can haq­qın­da olan tə­səv­vür, in­san haq­qın­da olan tə­səv­vür onun la­yi­hə­lə­ri əsa­sın­da ta­mam fərq­li bir şə­kil­də mey­da­na çıx­dı. Bü­tün dün­ya­ya müs­tə­qil döv­lət­də ya­şa­yan qa­dın ob­ra­zı­nın la­zı­mi şə­kil­də təq­di­mi­nə na­il ol­du. Öz pe­şə­kar­lı­ğı, dün­ya are­na­sın­da baş ve­rən ha­di­sə­lə­rə ya­naş­ma­sı ilə hu­ma­nist in­san ob­ra­zı­nı can­lan­dır­dı.
­A­zər­bay­can mə­də­niy­yə­ti­nin dün­ya mə­də­niy­yə­ti­nin tər­kib his­sə­si­nə da­xil ol­ma­sın­da at­dı­ğı ad­dım­lar çox əhə­miy­yət­li ha­di­sə­dir. YU­NES­KO-nun elə bir təd­bi­ri yox­dur ki, ora­da Azər­bay­ca­nın mil­li-mə­nə­vi də­yər­lə­rin­dən, mə­də­niy­yə­tin­dən söz açıl­ma­sın. O, ta­ri­xi hə­qi­qət­lə­ri, ta­ri­xi fakt­la­rı, dün­ya­nın nü­fuz­lu təş­ki­lat­la­rı­nın iş­ti­ra­kı olan təd­bir­lər­də qo­naq­la­ra çat­dı­ra­raq, ma­raq­lı fakt­lar əsa­sın­da çı­xı­şı ilə öl­kə hə­ya­tın­da baş ve­rən ha­di­sə­lə­rin təb­li­ği­nə na­il olub. Onun hu­ma­niz­mi­nin nə­ti­cə­si ola­raq Azər­bay­can əha­li­si­nin sağ­lam­lı­ğı, xoş­bəxt­li­yi ge­niş bir sfe­ra­nı əha­tə edib. Be­lə ki, ahıl­la­ra, qo­ca­la­ra, uşaq­la­ra qay­ğı ilə ya­naş­maq mə­su­liy­yə­ti Meh­ri­ban xa­nı­mın fəa­liy­yə­tin­də özü­nü təs­diq­lə­di. Möv­cud hu­ma­nizm bu gün öl­kə­miz­də ör­nək­dir.
Bü­töv­lük­də, po­ten­sia­lı­nı or­ta­ya qo­yan Meh­ri­ban xa­nı­mın fəa­liy­yə­ti Azər­bay­can iq­ti­sa­diy­ya­tı­na, mə­də­niy­yə­ti­nə, si­ya­sə­ti­nə ye­ni­lik­lə­ri ilə töh­fə­lə­ri­ni ve­rir. Onun fəa­liy­yət dai­rə­si ol­duq­ca əha­tə­li və çox­şa­xə­li­dir. Qeyd edək ki, hə­lə Azər­bay­can Mə­də­niy­yə­ti­nin Dost­la­rı Fon­du­nun rəh­bə­ri ol­du­ğu za­man­da nəin­ki Azər­bay­can­da, elə­cə də dün­ya miq­ya­sın­da bö­yük la­yi­hə­lə­rin ger­çək­ləş­mə­si­nə na­il olub. Mil­li-mə­nə­vi də­yər­lə­rin təb­li­ğa­tı is­ti­qa­mə­tin­də gör­dü­yü iş­lər öl­kə­nin gə­lə­cək hə­ya­tı­nın uğur­lu nai­liy­yət­lə­ri ilə nə­ti­cə­lə­nib. Azər­bay­can xal­qı­nın ümum­mil­li li­de­ri Hey­dər Əli­ye­vin zən­gin ir­si­nin öy­rə­nil­mə­si, onun ya­rat­dı­ğı mil­li döv­lət­çi­lik ide­ya­la­rı­nı ye­ni nə­sil­lə­rə da­im aşı­la­maq məq­sə­di ilə Meh­ri­ban Əli­ye­va tə­rə­fin­dən ya­ra­dı­lan Hey­dər Əli­yev Fon­du­nun ge­niş­miq­yas­lı fəa­liy­yə­ti nəin­ki Azər­bay­can­da, onun hü­dud­la­rın­dan kə­nar­da be­lə əks-sə­da do­ğu­rub. Fond gör­kəm­li si­ya­si xa­dim Hey­dər Əli­ye­vin ide­ya­la­rı­nı dəs­tək­lə­yə­rək, öl­kə­nin so­sial-iq­ti­sa­di, mə­də­ni tə­rəq­qi­si, si­vil dün­ya bir­li­yi­nə in­teq­ra­si­ya­sı, xal­qın mad­di ri­fa­hı­nın yax­şı­laş­ma­sı na­mi­nə fəa­liy­yə­ti­ni da­vam et­di­rir. Bu yol Hey­dər Əli­ye­vin müəy­yən et­di­yi, iş­lə­yib ha­zır­la­dı­ğı si­ya­sə­tin öy­rə­nil­mə­si­nə, təb­li­ği­nə və bu ide­ya­la­rın hə­ya­ta ke­çi­ril­mə­si­nə doğ­ru yö­nə­lib.
Müa­sir döv­rü­müz­də zi­ya­lı­lı­ğın ali zir­və­sin­də olan öl­kə­nin bi­rin­ci xa­nı­mı­nın Azər­bay­can üçün gör­dü­yü iş­lər bir əs­rin ta­ri­xi qə­dər möh­tə­şəm və ali­dir. Onun və­tən­pər­vər­lik, mil­li hey­siy­yat ki­mi mə­nə­vi də­yər­lə­ri məhz dün­ya are­na­sın­da Meh­ri­ban xa­nım Əli­ye­va­ya bö­yük bir mə­həb­bət ya­ra­dıb. Ya­şa­dı­ğı­mız qlo­bal­laş­ma döv­rün­də, Azər­bay­ca­nın dün­ya­ya in­teq­ra­si­ya et­di­yi bir za­man­da mil­li-mə­nə­vi də­yər­lə­rin üzə çı­xa­rıl­ma­sı, Azər­bay­ca­nın bir döv­lət ola­raq məx­su­si­li­yi­nin dün­yə­vi­ləş­mə­si is­ti­qa­mə­tin­də Meh­ri­ban Əli­ye­va­nın gör­dü­yü iş­lər ta­ri­xin bu gün üçün de­yil, za­ma­nın axa­rın­da əsr­lə­rin yad­da­şın­da iz bu­ra­xa­caq ha­di­sə­lə­rə bağ­lı­dır.

Könül Nurullayeva, Milli Məclisin deputatı
Mədəniyyət